tuscl

Comments by db4

  • review comment
    15 days ago
    Devon
    can not figure out what HOP or HIP are....!!!!!! not on glossary...not on urban dictionary !!!! WHAT IS IS ????........ please haha
  • review comment
    15 days ago
    Keep trying, same results
    cant figure out what HOP is??..
  • review comment
    2 months ago
    Sgrayeff
    In NJ. Goes to Pa for BJ.
    Cameras, nipples and hopes
    i check in often too.... they really fooled me once recently....the girls were real fun at my seat.. like they used to be years ago... got all excited and went back like 4 times and it wasnt the same again :( !!!
  • review comment
    4 months ago
    db4
    New Jersey
    PROMISING
    yup.. haha... hey all--forgot to mention.. i went there a few weeks before that last visit on a friday night and the guy at the door wanted to scan my drivers license ... i said never mind and left... (never been into that)... dont know if that is still going on (if anyone else knows lmk).. but just thought i would let u all know... they didnt do it during the day...
  • review comment
    7 months ago
    Place is slipping
    used to be my go to as well... place has really sucked during the day for a while now.... stop in every few months for the last year but it aint getting better :(
  • review comment
    a year ago
    One of my favorite places in SJ
    shill for sure... pink building can be alot of fun...never once had fun here !!
  • review comment
    2 years ago
    Anything but an Oasis
    yeah... i try this place once every year or 2... always disappointing !! soooo much potential... can you imagine how awesome this place could be if it was fun... one girl actually did come around to me and grind/little massage etc and it was fun, but rare for this place :(
  • review comment
    2 years ago
    db4
    New Jersey
    hit or miss but good this day
    thanks for sharing :)
  • review comment
    2 years ago
    Champagne needs more champagne
    yeah... this place used to be fun... now they want waaaay toooo much for way too little :( if the prices ever come down or this place ever becomes fun again can someone post it on here please... thanks
  • review comment
    2 years ago
    SLOW Afternoons
    yeah... unfortunately even when there is plenty of girls working during the day alot of them never really walk around to everyone these days... last few times have been a little lame but i'll still keep trying cause this place can be fun... where has mahogany been??
  • review comment
    2 years ago
    hit50yipes
    New Jersey
    OK Local Place
    yeah ... they dont come around outside the bar for tips after dancing... thats the whole reason no-one ever goes there... its a great place if your not looking to have fun :(
  • review comment
    2 years ago
    emilio42
    New York
    Dissapointing bordering on Sad
    yeah... this place sucked!!! they should try having a few dancers working ??
  • review comment
    2 years ago
    Second visit Redemption
    so the women come around the outside of the bar for tips now?????... a little grinding/massage??? please let us know because that is the whole reason we have all skipped this bar for years and years and years and years and years... many years ago it was fun here ... place used to be packed... then they changed the policy and the place has been dead for years...so if this is the case please let us know so we can all start going in there all the time and spend all our money there instead of ALWAYS skipping this place.... thanks
  • review comment
    3 years ago
    Plugged at The Pic
    i stopped in recently but im an older white guy...would have loved to not be judged and have a good time but noone gave me the time of day... all kinds of girls there talking to everyone else... oh well :( ...i dont know if that was better or worse than the time b4 that when the girl tried real hard to rip me off and it turned into a thing ???
  • review comment
    3 years ago
    banditt78
    Pennsylvania
    21Twenty
    are they still strict about when the girls come around for tips... they had this no touching policy for a while there... since they started that, the place was always completely dead because of the lack of fun... is it back to being fun in there again or should we all still avoid going here for now?
  • review comment
    3 years ago
    Seems like a decent place
    none of us go here anymore because of there strict rules... did they change this policy?
  • review comment
    3 years ago
    db4
    New Jersey
    pros and cons
    5$ waters are 4 bucks and 100 cents...
  • review comment
    3 years ago
    Not a great night but good night
    yup.. girls dont make it around to everyone anymore... i still pop in but dont spend the money there like i used to... if the girls aint coming around i leave... literally spend 10-15 bucks in an hour (i guess thats a good thing) but id rather stay and spend more :( ha
  • review comment
    3 years ago
    db4
    New Jersey
    pros and cons
    like it says in the review ---- 125 for 15 minute vip... as far as not enough details -- the manager had a bald head, wore glasses and had a suit on.. the bathroom is by the front door and the chairs swiveled... sorry :( forgot to include those details...
  • review comment
    3 years ago
    DOLLAR_BILL
    New Jersey
    Only 1 dancer
    yup... stopped in this place recently (first time i believe) ... just cause i was driving by and gave it a shot...stayed long enough to watch each of the 3 girls dance once... not one of them came around after ... shame because the place COULD BE GREAT ... lot of potential ... slammed my beer, left, and went somewhere fun :(
  • review comment
    3 years ago
    Smoothbrother
    Pennsylvania
    Slightly better
    last time i was there the owner kept coming up when a girl finally made it over and was like"no touching--- take it in the back"--- etc...we slammed our beers, left, and never went back... is it back to normal and fun there again or is the owner still doing that?''' we'd all like to start going there after work again but not if shes still acting like that... thanks
  • review comment
    3 years ago
    Pay in Advance?
    yeah.. im usually in and out in 15 minutes lately... place hasnt been any fun in a while... keep checkin in but i dont know why :(
  • review comment
    3 years ago
    Ok chill spot
    yup... last time i went the place was empty !! first girl that came around - we started talking and having a little fun at my seat.. was gonna get a dance then the bouncer came around telling her to move on-no touching etc... needless to say, slammed my beer and never went back... if this place ever becomes fun and relaxed again, someone please post it cause none of us are going back till its fun again
  • review comment
    3 years ago
    gumboman
    Pennsylvania
    first time back not up to snuff
    yeah... its been like that lately... not nearly enough girls coming around :( im usually in and out in 30-45 minutes unfortunately
  • review comment
    3 years ago
    Sgrayeff
    In NJ. Goes to Pa for BJ.
    I'll be going up. And she'll be ...
    yeah.. place has pretty much sucked lately... they barely come around and when they do its like gimme one here, and here, how bout some more?... no grinding ,no massaging, no coercing :(